Home » » "Ultraman Live di Genting 2015"

"Ultraman Live di Genting 2015"

Written By medianetwork on Sunday, November 2, 2014 | 8:06 AM



Bersedialah untuk bertemu wira-wira zaman kanak-kanak anda sebagai saudara Ultraman datang ke Resorts World Genting untuk persembahan seumur hidup.

17 anak kapal dari siri asal akan melakukan perjalanan jauh-jauh dari Jepun hanya untuk membawa kepada anda ini menunjukkan tindakan hidup yang unik yang disesuaikan untuk penonton Malaysia.




Dan ia bukan sekadar pertunjukan. Anda boleh menjangkakan persembahan yang sangat menarik di mana kanak-kanak akan dipanggil untuk membantu dengan plot cerita dan membantu Ultraman mengalahkan monster-monster mengganggu yang muncul entah dari mana.

Ibu bapa dan orang dewasa semua peringkat umur juga akan mahu untuk memeriksa mana gimik teknologi tinggi, senario yang ditulis dengan wira-wira zaman kanak-kanak mereka dan menikmati kehadiran karakter seperti seperti " Ultraman ", " Ultra Tujuh ", " Ultraman Zero" dan banyak lagi.

Juga akan ada kedai edisi terhad yang hanya eksklusif untuk acara ini dan tidak ada tempat lain . Percayalah, anda tidak mahu ketinggalan .


0 comments :

Post a Comment