Home » , » Perubahan penampilan Abby Abadi amat mengejutkan Heliza Helmi

Perubahan penampilan Abby Abadi amat mengejutkan Heliza Helmi

Written By medianetwork on Wednesday, July 23, 2014 | 10:45 PM

Hanya kerana memiliki bentuk bulu kening mata cantik yang diwarisi dari ibunya, bekas pelakon Abby Abadi dikritik peminat kerana dikatakan mencukur kening.

Begitupun, bekas isteri Norman Hakim itu menafikan berbuat demikian malah beliau kini dilihat semakin berubah ke arah kebaikan dengan mula mengenakan niqab.

Ini semestinya satu perkembangan baik buatnya sejak bercerai dengan Muhammad Noor Farhan pada Jun lalu. Pasti bukan semua wanita yang pernah bergelar artis popular terbuka untuk berubah sepertimana Abby Abadi.

Lebih menarik, beliau dengan berseloroh turut meminta peminat agar mendoakannya supaya dapat bertemu jodoh lelaki yang sesuai dan boleh membimbing dirinya serta anak-anak ke jalan yang diredhai Allah SWT.






Sumber sukabergosip.blogspot.com

5 comments :

  1. abby jom kita kawin..cian dia..

    ReplyDelete
  2. Hahaa. Tue ha ada org ajaknkawen dah.. Alhamdulillah abby.

    www.ourlovebonding.com

    ReplyDelete
  3. Semoga Abby Abadi bertemu jodoh yg baik, yg soleh, Beriman Serta bertanggungjawab... Aamiin .. InsyaAllah

    ReplyDelete
  4. Hanya dia yg tahu kepahitan yg dia lalui..hebatnya sehingga mampu bangun dan tersenyum...kita tak tahu allah nk uji kita mcm mana 1 hari nanti jd sentiasalah beri semangat pd mereka yg melalui jatuh bangun dan kpd allah jelah kita bergantung.....amin...kak abby sy ucapkan tahniah dan teruskan kuat semangat ada allah bersaama mu♥

    ReplyDelete